Bildstund

DATUM: 2011-02-05 / TID: 19:57:40


Tänkte jag skulle starta en liten bildstund. Något jag faktiskt hittat på helt själv (finns säkert någon annan som har det men..) så vi får väl se om det är någon som vill haka på ;) Många andra har ju frågestunder, vilket jag säkert också kommer ha framöver. Men nu tänkte jag att ni läsare skall få synas lite på bloggen . Med bildstund menar jag att ni får skicka in era egna bilder som jag sedan publicerar på bloggen tillsammans med eran länk till bloggen, bilddagboken eller vad det nu kan vara. Varje bildstund önskar jag en bild/kategori jag vill att ni mailar till mig. Det kan vara allt från misslyckade bilder, till era bästa bilder osv, självklart är det hästrelaterade bilder jag vill ha!

Den här gången börjar jag med något enkelt och önskar att få se en bild som ger dig känslor. Vill ni får ni gärna skriva några rader information också som jag publicerar. Så maila in era bästa bilder till mig på: [email protected]. Inlägget kommer att publiceras på onsdag nästa vecka om jag minst har fått in 5 bilder. Så det är bara att maila in! :) (ni läsare kommer också att få vara med och påverka och komma med önskemål så småningom). OBS! Glöm inte att ange länken till er blogg i mailen!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie - Ejan

Kul idé! ska se om ja hittar nån bild att skicka i röran i min dator =)

2011-02-06 @ 20:30:37
URL: http://ejankolifejan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0