Dagen i bilder

DATUM: 2011-02-16 / TID: 21:36:37


Var ju som sagt och jobbade i trollhättanbutiken idag. Min uppgift var att flytta hela deras hästavdelning till andra sidan butiken, det gällde att ha tempo! ;) Fick väl bara upp 1/4 av alla hästsaker de hade så jag hann aldrig färdigt.

Imorgon är jag som
sagt ledig, jag är faktiskt långledig ända till på måndag. Ska bli riktigt skönt att bara ägna tiden till mig själv och hästarna efter allt som varit. Fick dessutom ett lite smått panikslaget telofonsamtal av pappa, att Jippan lever jäkel, hihi! Han är verkligen piggare än någonsin just nu! Han har verkligen livsglädje till max.

Nu ska jag krypa ner i soffan och bara lata mig, är helt slut! Imorgon kommer det bilder på nya sadeln när jag provar ut den :)

Plåtarna ska fyllas



Lite av grejerna på plats (lådorna under med lindor ska bort)


Grimmorna på plats..



Vilken röra :P Inte ens halvklart..



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Gash vad mä grejer :o

2011-02-20 @ 00:02:01
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0