God Morgon

DATUM: 2011-02-25 / TID: 08:06:48


Det har blivit lite dåligt med uppdatering här på bloggen, eller ja.. bloggen har kommit lite i efterhand nu. Jag har så himla mycket att tänka på just nu så jag vet knappt vad det är för dag, dessutom är jag rejält förkyld med både halsont och hosta :(

Bara Jippan kan rätta sig till snart och det inte uppstår fler problem så kommer jag vara mer aktiv. Jippan är ganska oförändrad i sitt ben, svullnaden har vandrat ännu mer nedåt idag och han är väldigt hård och öm över själva senorna. Hovslagaren ska komma ut idag igen för att visitera så han inte fått en hovböld eller blivit sömstucken.

Till råga på allt ska jag nu iväg och jobba hela dagen också. Min kille får ta hand om hovis när han kommer, hur nu det ska gå när Jippan är som han är just nu - SKITFÖRBANNAD på allt och alla :bigeyes: Han har jätteont i sitt ben och skulle verkligen behöva smärtstillande, men han tål inte dem preparaten just nu. Ska avvakta tills hovis varit här och se om han hittar något, annars får jag avvakta och se om svullnaden går ner eller ta ut veterinären så de får ge han antibiotika.

Uppdaterar senare idag.

Min fina kille :love: Nu får du se till att bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Fasen vilken otur ni ska ha! Håller tummar och tår för er nu!

2011-02-25 @ 14:16:43
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria :)

Usch, låter verkligen inte kul :/

Hoppas han blir bra snart!

2011-02-25 @ 15:43:25
URL: http://viktoriaforsberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0