God morgon

DATUM: 2011-02-15 / TID: 09:32:33


Har precis käkat lite frukost och ska snart bege mig fram på byn för lite ärenden. Sen bär det av till hästarna :) Får se vad vi hittar på idag, hade eventuellt tänkt att tömköra Jippan lite, i skritt då vill säga, men vi får se som sagt.

Ska försöka hinna till Borås ikväll också och hämta hem sadeln som kommit. Ska bli spännande att prova den, men det får bli på torsdag det. Imorgon ska jag nämligen till Granngården i Trollhättan och bygga butik, finns verkligen inget roligare! :D Jag älskar verkligen allt vad exponering och ombygge heter. Vi bygger dessutom om våran butik nu också, så det är fullt upp. Gillas! Har antagligen fått igenom en önskan via regionschefen som var där igår, nämligen att lämna 10% på hela hästsortimentet till ridklubbsmedlemmar, så nu ska hästavdelningen bli ännu större!

Jag är ju ansvarig för häst- och smådjursavdelningen och igår satt jag och la en försäsongsorder på hästsaker till våren och vinter 2011/2012 (känns sådär kul att börja tänka på nästa vinter redan)..Kan avslöja att det är färgen blå som gäller i år, alla dess möjliga blåa färger dessutom ;) Kul att veta om man följer trenderna.

Nu ska jag kila iväg. Uppdaterar senare! :)

Ni glömmer väl inte att följa mig via bloglovin'?

 

 

 

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0