Jag ger snart upp hoppet...

DATUM: 2011-02-03 / TID: 20:54:15


Det ser inte ljust ut för min lilla Jippan. Vet snart inte vad jag skall göra ;(

Fick ta ut veterinären förut som satte dropp på honom, 5 liter fick han i sig iaf men det är ju ingenting! Veterinären sa att det var tur att jag tog ut honom, för Jippan är rejält uttorkad! Han satte dit en fast kateter ifall han skulle behöva dropp imorgon bitti igen. Han sprutade även i en massa b-vitamin i droppet.

Har bokat tid kl 8.30 imorgon bitti på kliniken så får de utreda vad som felas. Tänk om han fått något propp i huvudet eller nått :S Jag är så jäkla orolig, kan varken äta eller sova..Känner mig bara helt borta :( Nu äter han knappt heller, bara hö, vilket jag knappt vågar att ge honom för snart åker han väl på kolik..

Om du ändå kunde prata...



Kommentarer
Postat av: Felicia & ridtravaren Stardom

Gud va tråkigt... :( Håller tummarna för att han blir frisk snart!

2011-02-03 @ 22:10:25
URL: http://lifeofstardom.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag håller tummarna för Jippan, och hoppas innerligt att allt ordnar sig! Styrkekramar till dig!

2011-02-03 @ 22:42:25
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se
Postat av: Bonnie

Otroligt jobbigt för er:/ Det är inget fel på vattnet som gör att han inte dricker? Musse är väldigt kinkig med att dricka vatten som smakar konstigt så jag har alltid fått "dölja" vattensmaken med melass när vi har åkt iväg, kör på det hemma också om de dricker dåligt.

2011-02-03 @ 23:51:44
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0