Lundbyskogens RK

DATUM: 2011-02-06 / TID: 21:52:55


Fick ett samtal från Inger förut (min hopptränare). Hon undrade ifall jag ville gå med i styrelsen för Lundbyskogens rk, vilket jag självklart tackade ja till :D Mitt första årsmöte blir den 27:e februari. Ser verkligen fram emot att kunna hjälpa till och anordna tävlingar osv.

Det är Inger som driver ridklubben med hennes privatägda ridhus (där jag rider och tränar). De har alltså ingen ridskoleverksamhet eller liknande utan de driver den mest för skoj skull, så det kan bli väldigt roligt eftersom man slipper allt runtomkring och kan fokusera på vårens tävlingar. Kommer säkert bli en hel del smygreklam här med diverse tävlingar och proppar m.m ;) Ska försöka se till att få fart på deras hemsida också.

Passar på att uppdatera lite om Jippan när jag ändå är i farten. Visserligen finns det inget att uppdatera för vi har inte hört något från veterinären idag. Vi skulle höras när han får komma hem, blir det inte imorgon kommer jag att ringa och höra hur han mår iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar att läsa din blogg, jag blir så glad av att se att folk lägger ned sin tid på travare! :) Det är så långt i från lätt att skola om dom!



Jag rider ett travarsto som har sin egen vilja, men när vi samarbetar.. den känslan är oersättlig(?) Hon ger verkligen allt då! Ärlig som tusan!

2011-02-07 @ 10:56:27
Postat av: Diana

Håller tummarna för er! Hoppas att han får komma hem snart och att han blir frisk, :) Stackars er, ni har verkligen haft otur! :(

2011-02-07 @ 16:30:33
Postat av: emilia

sånt är så kul :) jag är med i ungdomssektionen för 3dje året nu på min ridskola :D

2011-02-07 @ 19:45:52
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0