Promenad med Cindy

DATUM: 2011-02-05 / TID: 12:13:31


Huga, idag blåser det storm här och är blaskigt överallt. Riktigt skitväder med andra ord.
Tog ut Cindy på en kortare promenad, hon är så ledsen nu när hon får stå själv, men jäklar vad glad hon blev när hon fick komma ut ;) Hon skulle takta heeeela tiden och sparkade bakut och stegrade, så glad blev hon. Jag däremot fick kramp i armen av att hålla den lilla rackaren!

Hon är ganska oförändrad vad gäller hennes skada och hälta (här kan ni läsa om den). Går ganska rent i skritt, men när det kommer till trav så är hon rejält halt :( Undrar om hon någonsin kommer bli bra, jag tvivlar på det faktiskt.. Sen tar det väl en jäkla tid för en kraftig muskelsträckning att läka, om det nu läker. Får ge henne mer tid och se. Ska in på återbesök nu på onsdag med en ny UL koll, om Jippan har fått komma hem då vill säga. Jag har nämligen lämnat transporten på kliniken :bigeyes:

Nu ska jag snart försöka få i mig lite mat. Har väl lyckats få i mig ca 5 mackor på 3 dagar. Så fort jag försöker äta växer det bara i munnen på mig och jag vill bara spy. Har sovit fruktansvärt dåligt om nätterna och drömt en massa mardrömmar om Jippan, att hans cancer kommit tillbaka b.la. :S Den här synen vill jag aldrig se igen! Huga.



Ska vänta på att veterinären ringer under dagen och berättar hur Jippan mår, vad de gjort och om de kommit fram till någonting. Ska försöka orka att ta mig till affären och hyra några filmer och sova lite, har lite sömn att ta igen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men usch hoppas han blir bra igen. Inte kul med halta hästar.

2011-02-05 @ 13:39:01
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/
Postat av: Malin

Huga vilken hemsk bild.

Fasen vad tråkigt, det är då himla frustrerande när man inte vet vad felet är eller vart det sitter, om dom ändå kunde tala...

Tänk positivt och håll modet uppe!

2011-02-05 @ 16:14:37
URL: http://marineprinsen.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0