Saknar...

DATUM: 2011-02-16 / TID: 21:11:12


Gud vad jag saknar att rida "på riktigt". Det här var senast jag red ett dressyrpass på Jippan, det var också här jag kände och såg att allt inte stod rätt till och jag åkte in veckan därefter för en hältutredning. Sen har det som sagt bara gått utför :( Men jag hoppas vi är på gång snart igen.

Imorgon ska jag ringa och prata med veterinären som gjorde hältutredningen och kolla om jag eventuellt kan börja komma igång med han lite mer och se om han känns bättre. Tydligen sätter sig magsår i en massa muskler i kroppen och framförallt ljumskarna, så visst kan det varit därför han inte velat gå fram riktigt. Jag menar, nu vill han ju inget hellre än just fram ;) Vi får se vad hon säger, eftersom de inte hittade orsaken till hans lilla "rörelsestörning".

23/1-11 - Sjukt längesen (känns det som)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0