Jag har precis...

DATUM: 2011-01-18 / TID: 15:49:56


...Slängt iväg en beställning till Hööks på en T6 Showjumper hoppsadel i svart. Förhoppningsvis har jag den om 5-6 veckor. Som många vet så finns inte denna sadeln i svart i Sverige, utan jag har alltså fått lägga en specialbeställning. Tycker dock att den gamla modellen är mycket snyggare än den nya, men nu är det ju inte utseendet man är ute efter utan komforten ;)

Hade en sådan sadel ett tag i somras, fast i brunt. Den låg kanon på Jippan men sätet var för stort för mig (17,5") så jag beslutade mig för att sälja den. Så jag vet iaf att den passar, annars hade jag aldrig vågat beställa hem en sadel på detta sättet :)

En stor stjärna till Hööks kundtjänst! Vilken otroligt bra service!



Kommentarer
Postat av: jossan

Vad kul!! Men du gillade den väl inte? =o

2011-01-18 @ 17:51:41
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur fick du tag i en svart?..:D

2011-01-18 @ 21:21:19
Postat av: Caroline

Hoppas att den passar då! :D

2011-01-19 @ 00:02:50
URL: http://ridinghorse.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0