Nu har jag bokat tid...

DATUM: 2011-01-24 / TID: 09:17:02


... På Skara hästklinik. Fick tid redan imorgon kl 12.30 :) Ska bli så skönt att få honom genomkollad, så jag vet om det är något fel eller inte. Det känns ju som sagt som om något är fel, men det kan ju lika gärna ha med hans balans, koordination och styrka att göra, men då vet jag det isf och kan då fortsätta träna som vanligt. Han har ju ganska svårt med framåtbjudningen ibland och jag har liksom inte "vågat" vara bestämd och trycka till honom ifall han skulle ha ont, har han nu inte ont så kan jag också bli mer bestämd i mitt ridande och börja ställa lite högre krav på honom :)

Skall titta igenom filmen en gång till från gårdagen. Eventuellt, om jag har ork, klipper jag kanske ihop en liten snutt och lägger ut här senare. Vi får se ;)


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Lycka till! Tror nog inte det är ngt fel på honom. :-) Lägg gärna ut filmen!

2011-01-24 @ 11:23:10
URL: http://minfux.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0