Ny häst, ny blogg och ett stort tack

DATUM: 2011-07-08 / TID: 22:47:28


Vill börja med att tacka alla mina underbara läsare för allt stöd jag fått genom den svåra tiden jag och Jippan hade. Även fast jag inte orkat vara aktiv och svara på alla kommentarer osv, så är det verkligen uppskattat!

Jag saknar honom så sjukt mycket, det gör ont i hela mig. Jag kan liksom inte få in att jag aldrig mer kommer att få se honom :'( Min älskade, bästa, underbara häst! Jag bryter fortfarande ihop några gånger i veckan och kan bara sitta och gråta, jag kan inte se kort på honom ännu, då bryter jag ihop totalt :( Det kommer att kännas bättre ju längre tiden går, det vet jag, men det stora såret som är inom mig kommer aldrig att läka, det gör så himla ont!

Den absolut bästa vän jag någonsin haft <3

( och där bröt jag ihop..igen!)



Jag har iaf startat en ny blogg då jag köpt hem ett lettiskt halvblod, ni kan läsa om han/oss på http://nobleride.blogg.se. Kändes väl lite tidigt att skaffa en ny häst så snart, men jag var på ett sätt tvungen eftersom Cindy gick helt själv, sen behöver jag komma igång och rida igen för att må bra. Jag har trots allt inte ridit med någon ordning sen januari :(

Eftersom jag vill bevara den här bloggen så som den är, med alla fina minnen med Jippan, så kommer jag inte längre vara aktiv här, så följ mig gärna på min nya blogg!

Tack ännu en gång, ni är underbara! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-07-09 @ 05:45:31
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: fo

Hey fin blogg & söt häst! :)

Kom gärna in till min blogg om min unghästs utveckling. Följ gärna via Bloglovin eller Blogkeen :)Frågestund pågår även!



Kram fo

2011-07-23 @ 21:22:23
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0