Lördag

DATUM: 2011-03-28 / TID: 21:14:43


Usch.. Jag känner mig verkligen oaktiv på bloggen just nu. Har väldigt mycket på jobbet nu och är i full gång att sätta igång Jippan, sen är jag alltid lite smådeppig såhär års innan våren kommer :)

I lördags blev det en uteritt för Jippans del. Han skötte sig exemplariskt! :D Joggade honom en hel del och han hade ett härligt och sansat tempo med en trevlig takt. Inget ökande eller minskade utan ren jogging i ett jättefint tempo. Sådan där takt som man bara sitter och svävar på ;)

Idag har han fått vila, var inte hemma förren vid 19.30 så det blev lite sent. Imorgon kväll kommer jag åka dit och rida honom, har inte bestämt vad det blir än. Det återstår att se.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0