Styrelsemöte

DATUM: 2011-03-06 / TID: 20:34:00


Har precis kommit hem från styrelsemötet med ridklubben. Idag planerades vårens tävlingar in och vi fixade ihop en klubbtidning med proppar och allmän information.

Den första tävlingen blir den 2:a april och börjar med en clearroundhoppning där höjderna är: 20-110 cm. Sen blir det även en egen klass (Klass 1) därefter med omhoppning. Där kommer höjderna att kunna väjas mellan 30, 65 och 100 cm.

Nästa tävling därefter, den 25:e april blir en clearround med höjderna: 25, 50, 75 och 100 cm sen blir det även "kamrathoppning" där man tävlar två och två.

Den sista tävlingen innan sommaren blir en dressyrtävling där klasserna LD: (vilken utav dem är inte beslutat än), LC:1, LB:1 och LA:1. Efter det blir det en "Mixa och Matcha" tävling där två ryttare byter hästar och tävlar en LC:1.

Vi hade ett riktigt trevligt möte och jag tycker det är skitkul att kunna vara med :) Synd bara att den första tävlingen är redan om ca 4 veckor, annars hade jag gärna varit med på en liten clarround med Jippan. Tyvärr tror jag inte att vi är helt igång och redo för det då, men jag hade verkligen velat. Möjligtvis om jag tar en 40 cm runda i trav typ. Vi får se hur jag gör och hur Jippan känns, någon gång ska vi ju debutera :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv:Tack så mycket, så kul att höra sånt!:) Ja hon har fått hitta sin egen balans, fortfarande en lång bit kvar men vi kämpar vidare!=)



Vart ligger den klubben du skriver om?:)

2011-03-06 @ 21:41:28
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

du är söt <3

2011-03-06 @ 22:45:53
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv:aha!lite tävling vore ju inte fel. Beror på hur dålig hon blir i april!

2011-03-07 @ 11:05:06
Postat av: Felicia & ridtravaren Stardom

Kul med lite annorlunda tävlingar! Kamrathoppning och mixa, de har jag aldrig vart me dom tidigare! =D

2011-03-08 @ 12:26:25
URL: http://lifeofstardom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0