Uteritt

DATUM: 2011-03-12 / TID: 19:18:38


Idag hade Jippans knöl på bringan gått ner ytterliggare och var inte alls lika "fylld" :) Gav mig ut på en härlig ridtur nu ikväll och han skötte sig kalas! Han ville skritta på riktigt fort idag, vilket jag också lät honom göra. Vill att han går av sig energin samt att han får ta i och gå genom hela kroppen. Så jag la ner honom i en väldigt djup och låg form och lät han skritta på. Jäklar vad han tog i och jobbade, han var verkligen jättefin med ett riktigt gung i steget.

Sen blev han givetvis uppjagad för brevlådor, soptunnor och allt därtill på hemvägen så då var det skritt i 120 :P Är jättenöjd så länge jag bara får sitta och åka med och njuta. Begär inte så mycket annat i dagsläget faktiskt ;)


Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Väldigt fin header! :)

2011-03-13 @ 12:57:53
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0