Uteritt

DATUM: 2011-03-20 / TID: 12:36:20


Passade på att ge mig ut på en lång uteritt idag i det fina vädret. Jippan var pigg och framåt som vanligt och jobbade på bra. Var lite svårt för honom att gå när vi kom in i skogen där det låg en massa snö. Tog lite trav idag också, vilket uppskattades!:D

Efter ridturen stretchade jag igenom honom ordentligt. Märks att han fortfarande är lite stel i musklerna då han inte är helt igång. Han är speciellt stel i nacken och är inte alls lika smidig som han varit förut, men det kommer väl hoppas jag. Ska ta ut min ET snart också, men just nu är hon på utbildning långt bort och kommer inte hem förän tidigast påsk. Så jag får se om jag väntar på henne eller om jag åker till Lidköping när min kompis tar ut sin ET från Värmland :)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Vad mysigt :D

2011-03-20 @ 21:32:38
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ingen fara :D

2011-03-21 @ 20:21:29
URL: http://sandriey.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0