Bilder

DATUM: 2011-05-01 / TID: 12:10:12


Var ute en superkort promenad med Jippan igår. Hann komma 100 meter sen stannade han och började skaka i hela kroppen så vi fick gå hem. Inne i stallet stod han och skakade så bakhovarna klapprade mot golvet :( På ca 3 minuter var skakningarna borta.

Tempade honom (som jag ska göra varje dag) och det visade sig att han hade temp, 38,7 grader :( Antibiotikan har väl inte börjat verka än, brukar ju ta allt från 2-4 dagar oftast så vi får se vad som händer.

Även idag på morgonen hade han 38,7 grader i temp. Vi plockade även bort alla stygn, vilket säkert känns jätteskönt för honom. Han har väldiga besvär med sina/sitt framben. Den där lymfknutan måste verkligen göra superont :(

:love:


Här ser man att han skjuter fram sitt sjuka ben, såhär står han alltid nuförtiden



Hans vätskeödem under buken, som gått ner ganska mycket.


Efter biopsin, stygnen och kompressen är nu borta.


Finast!


:love:


Kommentarer
Postat av: Jossan

Stackars, stackars Jippan .:( Det finns inte ord som kan beskriva hur jag lider med er, och hur jag skulle ha känt i samma situation. Inget man önskar ens sin värsta fiende. :(

2011-05-01 @ 13:05:54
URL: http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

Usch, här sitter jag med tårar i ögonen. Man märker verkligen hur mycket du tycker om honom och jag hoppas att ni kan kämpa er igenom det här och få fler år tillsammans!

2011-05-01 @ 14:31:26
Postat av: Hanna

Åh, stackare.. Ni klarar det här!

2011-05-11 @ 10:36:28
URL: http://hannaandersson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0