Ursäkta, men jag har tappat motivationen!

DATUM: 2011-05-01 / TID: 17:29:42


Främst ang bloggen. Har fortfarande kvar en header från i vintras, men jag har helt enkelt inte haft motivation, ork eller energi att pilla ihop en ny. Sen har jag inga nya och fina bilder jag kan använda mig av heller, och det lär ju dröja innan det kommer, OM det kommer :S

Så ni får helt enkelt stå ut tills vidare, försöker orka med att uppdatera så mycket jag bara kan ändå.

Har låtit Jippan stå inne nästan hela dagen, han ska egentligen stå på boxila 4-5 dagar men han mår inte bättre av att bara stå inne så han har faktiskt fått vara ute ett par timmar i sjukhagen. Tempade honom igen nu i eftermiddag och han hade igen temp :) Han var jättepigg och glad och försökte kasta sig ut genom boxen. Lever, det gör han minsann min lilla prins, även om det inte är så mycket mer än så. Brydde mig inte om att gå ut med honom heller, vill inte riskera att driva upp tempen igen även fast han skulle behöva röra på sig så han får igång cirkulationen :S

Jag hoppas av hela
mitt hjärta att antibiotika kuren gör susen på honom och att han blir frisk. Då har vi ju bara ett bekymmer kvar och det är hans öga :( Usch.. Vill inte tänka så långt, även om jag måste. Känner mig ibland som världens hemskaste människa som håller på att "plåga" honom när han inte mår bra. Om han bara kunde förstå att jag vill honom väl. Andra kanske hade tagit bort honom för längesen, men jag vill verkligen inte det. Samtidigt som man inte får vara egoistisk. Jag kommer ge han lite tid och se, det är bara tiden som kan utvisa nu...

Kommentarer
Postat av: jossan

Håller verkligen tummarna för att han ska bli bra!

2011-05-02 @ 22:24:47
Postat av: Sofie

Vilken fin blogg du har om Jippan och vilken kärlek du visar till denna häst. Jag hoppas verkligen att allt går vägen för er och att han blir frisk igen. Finns inget värre än när ens djur inte mår bra.



Så jag håller tummarna hårt

2011-05-05 @ 08:51:19
URL: http://maysan-astrid.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin
En ridtravares vardag -


RSS 2.0